poniedziałek, 4 stycznia 2016

Książki , poradniki , konie

4 stycznia 2016


Witam :)

Właśnie dziś zakupiłam 4 książki o koniach , które przyjdą prawdopodobnie w czwartek :), nie będę chwalić się kosztami ;)

Parę poradników przyda mi się na poprawę pamięci, bo nie jeździłam już chyba ze 100 lat!!!
Muszę też dodać , że nawet lubię czytać.A już szczególnie czytać o czymś , co naprawdę kocham.

No i seria książek ,,heartland ''- są magiczne.
Dwa lata temu przeczytałam chyba aż do 12 części, aż okazało się , że bibliotekarka nie ma więcej.;)

Kiedy książki przyjdą , dam wam recenzje :)
Planuję założenie zakładki ,,Książki'' , będą tam właśnie recenzje:)
Oczywiście wy też możecie je tam pisać w komentarzach , ja potem wszystko będę umieszczać na tej stronie.:)


2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o książki jeździeckie, to ja polecam pozycję Robertsa: "Ode mnie dla Was" oraz Cherry Hill: "Myśleć jak koń". Oba poradniki są genialne! Z jednej strony ukazują fizyczność konia: jego budowę, przystosowanie do środowiska itp., a z drugiej strony wpływ tego wszystkiego na postrzeganie świata przez zwierzę.

    Pozdrawiam,
    Malwina z bloga jaklepiejjezdzickonno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria Heartland lekko mnie załamuje. Błędy logistyczne i postawa niektórych bohaterów boli oczy i mózg. Ale techniki opisywane w niej są dosyć ciekawe. Opisywałam je u mnie na blogu, serdecznie zapraszam - http://czarownicawsiodle.blogspot.com/. Za to podobała mi się "Grzywa", "Bezcenny" i "Myśleć jak koń".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń