środa, 3 lutego 2016

The Saddle Club - serial o koniach i przyjaźn;)

Cześć,
postanowiłam przygotować taki mały post dot. mojego ulubionego serialu - Klubu Siodło.
Osobiście oglądałam tylko 3-4 odcinki , ale bardzo mi się spodobał.
Jest on nagrany na podstawie powieści Boonie Bryant.




Sporo odcinków jest na yt.;)
Główne bohaterki -od lewej - Steve , Carole , Lisa
Trzy przyjaciółki.:)Całkiem źle nie śpiewają.;)


Cała obsada 2 pierwszych sezonów.;)


Miśki  a'la konie dziewczyn.




A chcielibyście zobaczyć, jak się  zmieniły ?

Lara Jean Marshall - Czyli Lisa




Sophie Bennett - Czyli Steve










Mac'William Keenan







Podobne , choć inne.;p

Zapraszam do oglądania!:)

Powstaje zakładka, gdzie będę umieszczać linki do  odcinków pierwszych 2 sezonów - 3 jest po angielsku z innymi aktorami , którzy nie przypadli mi do  gustu.'

Pa!:D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz