poniedziałek, 4 stycznia 2016

Pokój koniary - przegląd.

W tym poście kilkanaście zdjęć fajnych, ,,końskich'' pokoi, ze względu na to , że ja też będę miała swój pokój , jest obecnie w remoncie :)
Tak więc -dla każdego trochę inspiracji :)

Możecie też pisać własne oceny w komentarzach :)

-
Całkiem,całkiem fajny pokój.Jednak ja nie gustuję zbytnio w różu;)
Mimo to , podobają mi się tu przede wszystkim : drzwi , wieszak na siodło i małą komoda
przy łóżku. Pokój oceniam 4/10

Ten pokój podoba mi się najbardziej.Wszystko jest idealne.;)
Ładnie dobrane meble , podłoga i tapety.Szczególnie fajna szafa i łóżko :)
Pokój zasługuje na 10/10



Pokój wykonany techniką 3D.W sumie
nic mi się tu nie podoba oprócz szafy full print z koniem.
Oceniam 1/10



Pokój w kolorze kakałka ^^
Fajny dywan , stolik , ale chyba ktoś tu lekko przesadził
z ilością obrazków koni na ścianach :)
Tak więc - lekko przekoniowany,
ale zasługuje na 7/10




Część pokoju - świetny pomysł na łóżko-przeszkody.;)
No i namalowany koń .;)
Oceniam 7/10



Takie foto-tapety są mega.;)
Mogłabym mieć jakąś u siebie :))
4/10




Pokój dla osób marzących o wygranej na Służewcu?:)
Według mnie-całkiem fajne , ale bardziej dla chłopców.
Jednak 5/10 jest :)


Zdjęcie z wystawy mebli w jakimś sklepie.
Ciekawe ile kosztowałby taki koń?:)
Chętnie bym go przygarnęła  , doczepiła kółka
do kopyt i uczyła się jazdy ,,na sucho'' :DD
oceniam samego konia na 10/10


Ten pokój też całkiem fajny, ślicznie namalowana ,,tapeta''.
Przez pierwszą minutę rozkminiałam,czy to jest w stajni :O
Bardzo fajne , 8/10



Pokój z ,,Dom nie do poznania''.Kiedyś oglądałam :)
Taki pokój w stylu ,,vintage'' :)
7,5 / 10



Ten zakątek pokoju mnie oczarował - jak byłam
mała zawsze chciałam zbierać schleichy, ale były za
drogie na moją kieszeń :) Do tego-ile flo!Chciałabym mieć chociaż połowę .
9,5/10





1 komentarz: