środa, 3 lutego 2016

Recenzja książek-encyklopedycznych koni ;0

Hej, dziś-tak jak obiecałam recenzja książek, które kupiłam jeszcze przed feriami.;)
O każdej książce 2-3 zdania , czyli krótko i na temat.;)

Oto wszystkie książki razem wzięte do kupy ;)

Książka - 17 z serii Heartland.
Przeczytałam do 12 części , teraz mam też 17.
Wzruszająca , są w niej zawarte techniki join-up i
masażu t-tautch (nie jestem pewna , czy tak się pisze)
Polecam , polecam całą serię.;)

Ocena: 10/10

Książka bardziej encyklopedyczna ,
krótko o koniach , dużo o rasach i na sam koniec
mały poradnik medyczny.
Sporo ilustracji , dłuższe opisy.

Ocena: 7,5 / 10

Małe jest piękne - cienka książeczka ,
trochę o koniach, o tym, skąd się wywodzą ,
niestety zauważyłam błąd w podpisach maści.
Bułana - podpisana była gniada, a gniada podpisana - brązowa.
Poważny błąd , ale po za tym - rysunki ras , krótkie opisy, które
lekko się czyta , krótki opis rzędu dla konie w dwóch stylach , mini-sło-
wnik oraz zbiór przysłów związanych z końmi.
mój ulubiony :  ..Kiedy los Ci sprzyja - nie śpiesz się , kiedy koń jest dobry- nie
popędzaj go batem''


Ocena: 9,5/ 10

Książka , 4 część Heartlandu , kupiona dawno, na pchlim targu ,
po angielsku.Mama mi ją kupiła,żebym trochę popracowała nad
angielskim.Ta część również fajna .Ogólnie - polecam
książki o koniach po angielsku, można się trochę nauczyć.;)

Ocena : 9,5/10

Mini książka , za to z wieloma informacjami.
anatomia konia , typy koni, krótko i zwięźle , za to
dużo o rasach.Sporo zdjęć.;)

Ocena: 7/10 
Moja ulubiona- o koniach , skąd pochodzą ,
anatomia, anatomia siodeł, bryczek, sportów ,  jest
też o chodach koni , rasy opisane w sam raz co do długości  , sporo zdjęć  i cechy budowy charakterystyczne dla rasy, na końcu słowniczek -chyba zajmuje coś ok. 3-4 stron.;)
Polecam.

Ocena: 10/10

;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz