wtorek, 2 lutego 2016

Tajemnicza paczka ;)

Witajcie:D
Dziś oto byłam na poczcie i wysłałam już tajemniczą paczkę/kopertę.
W niej była moja praca na konkurs ,,W Siodle''.
Niestety, zapomniałam zrobić zdjęcia pracy , tak więc mogę tylko napisać, że byłam tam ja i koń w cyrkowym stroju.
No cóż , nigdy nie brałam udziału w takiego rodzaju konkursach, ale chyba zacznę.:)
Szczęście mi nie zawsze dopisuje , a ja tak mam,że jak muszę narysować coś na dany temat, to
wychodzi mi to jak skoki kury nad ziarnami ( źle) .;p
Ale nie jest najgorzej.
Czekam teraz z ekscytacją na 24 lutego , wtedy w gazecie zostaną ogłoszone wyniki.
Nagrodą jest książka Blanki Satory  , która ukończyła Wyższą Szkołę Jazdy :)
,,Końskie sztuczki'' wraz z jej autografem.



Trzymajcie za mnie kciuki.
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz